Min hjälte!

Elis är min stora hjälte, min kämpe, min älskade onge!
 
Idag när vi lämnat Ismone i skolan hade vi 35 minuters dötid att slå ihjäl innan det var dags för förskolan för Elis och jobb för mig. Vi tog en snabbtur till Hajen för att köpa kaffe (som jag skulle ha med mig till jobbet) och sköljmedel. Parkerade i parkeringshuset och frågade Elis om han ville åka vagn eller rulle, han valde vagn...
 
Det är ett tag sedan vi testade kundvagnen senast, han har inte klarat av att sitta i barnsitsen på kundvagnen då han inte har något eget sittande och då tippar åt sidorna.
 
Men nu var det dags för ett nytt försök!
Och som han satt!
 
Han höll ett hårt tag i vagnen för att hålla balansen. Och han fixade det!
Min kämpe!
Gladare onge får man leta efter!
 
 
Inne på Hajen ropade han: Hej hej! till alla vi mötte och även den mest morgontrötte svarade honom med ett leende.
 
Det blev en lagom kundvagnstur för Elis, efter sköljmedel och kaffe plock började hans lilla kropp att bli trött.
Vi gick mot kassan och Elis var nöjd när jag satte in honom i bilen.
 
Detta får vi helt klar göra om!
Ingen storhandling, men en liten shoppingtur...
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Suzi & Kian & Lillebror i november

Hejja Elis!
Sitter ju som en liten kung där!
<3

2013-10-02 @ 09:15:50
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0