Många tankar = rörigt i mitt huvud

Det är mycket min lilla hjärna ska tänka på nu, små saker och stora saker.
Det är dags att ta tag i bostadsanpassningen. Vad kan vi göra och vad kan vi inte göra? Och den största frågan av alla är; kan vi bo kvar?
Vi vill inte flytta så vi hoppas verkligen att allt kan lösa sig ändå.
Vi ska skaffa elektrodressen till Elis. Beslutet är taget och jag hoppas att mina pengar räcker. Pengarna jag fick för min lägenhet jag hade i Kävlinge kommer väl till pass nu. Elis är värd det! Tänkte åka till Leva och Fungera mässan i Göteborg i mitten på April och då ska jag prata mer med de som har hand om Elektrodressen.
Äntligen ska Elis få göra sin MR, eller egentligen ska jag skriva att äntligen ska remissen för en MR skickas iväg. Efter sommaren är det dags.

Mycket som snurrar, så jag lägger mig istället...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad säger du om att åka på L&F mässan ihop ?

2013-03-27 @ 21:47:16
Postat av: Micaela

Förra kommentaren var ifrån mig ;-)

2013-03-28 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0