Glädje i mitt mammahjärta!

Idag har Elis och jag varit nere på stan och gjort lite vårfynd. En jacka till Ismone och en till Elis och varsin mössa blev det inne på Polarn och Pyret. Nu ska de bara provas så att de passar oxå! På Lindex blev det strumpor till mig, strumpor och en byxdress till Ismone och Elis fick kalsonger (önskemål från Ismone) och en tjusig tröja.
Var även och provade vårskor till Elis. Ett par röda Converse ska det bli. En cool kille måste ju ha coola skor. Tänkte dock hålla ögonen öppna på Tradera och se om jag kan fynda ett par där.

Största glädjen var dock när vi gick över torget, Elis var inte riktigt nöjd och jag frågade honom om han ville ha en korv. Elis sken upp och vi gick in till Torggrillen. Köpte en korv och Elis åt halva! Första gången Elis har ätit på stan (om man bortser från sondnäring) och mitt mammahjärta blev så lyckligt! Tänk där satt han i vagnen med ett korvbröd i handen och tuggade korvbitar som jag gav honom!
För en liten liten stund kändes Elis som vilken 2-åring som helst. Men sen insåg jag att Elis är Elis - världens bästa Elis! Vår kämpe! Mina ögon tårades av lycka när vi gick där i solskenet och jag bara njöt!



Kommentarer
Postat av: Suzi & Kian

Jag kan verkligen inte göra annat än å hålla med dig!

100% ömsesidigt!
Så skönt med en "funkisblogg" som ser det positiva och inte bara det jobbiga!!

High five på Elis!!

2013-03-01 @ 21:31:16
URL: http://www.suziettan.blogg.se
Postat av: Suzi & Kian

Jag kan verkligen inte göra annat än å hålla med dig!

100% ömsesidigt!
Så skönt med en "funkisblogg" som ser det positiva och inte bara det jobbiga!!

High five på Elis!!

2013-03-01 @ 21:31:18
URL: http://www.suziettan.blogg.se
Postat av: Maria kusin

Underbar läsning! Kram på er!

2013-03-03 @ 21:47:37
URL: http://maria-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0