Drutten och Gena ett suveränt hjälpmedel!

Tänk att min farmor har gjort detta suveräna hjälpmedel till Elis!
Eller det var nog inte det hon hade i tanke när hon virkade Drutten och Gena till mig på 70-talet...

Elis sover alltid på sidan när han sover i sin säng på natten, tänk er fosterställning. Gena passar perfekt att ha mellan knäna! Den både avlastar mot tryck och minskar möjligheten för honom att korsa sina ben. Två flugor i en smäll!

Sover gott gör han oxå - en liten bonus i det hela!



Kommentarer
Postat av: Suzi & Kian

Kian har Ikeas blåa "päronkudde" till samma ändamål:)
Men drutten och... Gena? ... Var mycket sötare:)

2013-03-20 @ 21:23:39
URL: http://www.suziettan.blogg.se
Postat av: Maria kusin

Vad härligt att se! Jag har också mina kvar,men de är som handdockor...är dina också de eller är de stoppade? Min Drutten? Gena? (Har aldrig kunnat skilja på vem som är vem)...den bruna iaf, har dessutom påsydda plastögon har jag för mig, eller om det är knappar...ja något skiljer de sig åt i alla fall, men jag gissar att det är samma upphovskvinna! Kul att ha dem sparade! Och tänk vad underbart att Elis får glädje av dem! Kram på er!

2013-03-21 @ 18:53:23
URL: http://maria-eriksson.blogspot.com
Postat av: Veronica

Drutten är den bruna och Gena är krokodilen!

2013-03-22 @ 15:39:21
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Va härligt att Elis kan ha nytta o glädje av dem.

2013-03-27 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0