Städdag med fortsatt feber

Elis har legat mellan mig och Stefan i natt - het som en kamin. Panodilen han fick hjälpte inte så mycket. I morse var dock tempen nere på 38,9...

Så det blir som sagt inget kalas för mig och Elis. Stefan och Ismone åker. Det är Stefans mosters man som ska firas, och det ska det göra på Laxbutiken i Falkenberg - tråkigt att missa det, men det finns ju liksom inget alternativ!

Får hoppas på bättring tills i morgon då Ismone har dansuppvisning med Timotej som gästartister.

Nu är områdets vårstädning i full gång, jag har precis lagt Elis som nu sover gott så medans det städas där ute tänkte jag passa på att duscha sen väntar tvätten på att bli struken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0