Elis matvägrar

och då menar jag matvägrar.

Har hört många föräldrar som säger han/hon äter ingenting, men ingenting betyder då inte just ingenting...

Det handlar oftast om att det inte äter det eller det utan bara det - men då äter ju barnet någonting...

Elis däremot äter ingenting!

Han totalvägrar.

Ja ja det vänder väl...

Vågar inte tänka på hans viktkurva just nu, får väl se det på måndag hos dietisten...

Okej, nu ljög jag lite, sanningen är den att Elis totalvägrar men med en envis mamma så lyckas jag få i honom lite, lite... Men den här kampen varje gång är inte rolig.



Kommentarer
Postat av: Micaela

Suck vad tråkigt ! Jag erbjuder mig själv som " fika" gäst - fika är ju alltid "något" <3

Styrke kramar

2012-05-10 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0