En härlig dag!

Stefan åkte iväg till Växjö tidigt i morse och därefter har dagen varit min, Elis och Ismones.
Vi började med en promenad till Gunilla där Elis och jag lämnade Ismone. Sen promenerade vi hem till Christina och Junea där vi hade träff med mammagruppen, tänk att vi har träffats nästan en gång i veckan i ett års tid nu. Och nästa fredag slår vi på stort, då beger vi mammor oss till Johns Place - utan barn!
Nåväl när vi fikat och lekt färdigt så trodde jag att Elis var redo för en tupplur i vagnen så jag tog en liten extra runda innan jag gick hem. Det blev en tur till Blomsterlandet där jag köpte mig en bukett tulpaner, färden gick vidare till Håstenshallen där jag skulle köpa de sista ingredienserna till maten i kväll. Fortfarande var Elis vaken! Men på den sista biten hem somnade han. Han sov gott i uterummet medans jag bara satt i köket och njöt av lugnet. När Elis vaknat och ätit så gick vi och hämtade Ismone. När vi kom hem stannade Ismone kvar och lekte där ute medans jag och Elis fixade med maten. En tjej från Onsala kom förbi och tittade på vår Tripp-Trappstol som vi la ut på blocket igår, men antingen var hon för snål eller jag för girig, ingen affär blev det i alla fall. Ismone kom in och hoppade in i duschen och sen njöt vi av den goda maten.
Nu sover båda två och jag njuter i soffan framför tv:n.
I morgon så gör vi ett nytt försök att få till ett foto på de båda trollungarna tillsammans hos Karin Linde.

Ett stort tack till alla er som hört av er och visat ert stöd och kärlek till mig! Ni vet vem ni är och ni är underbara!



Kommentarer
Postat av: Kerstin, Nils, Andersson

Hej på er! Barnen var jättefina i VP idag! Kram från Nils o mej.Kram oxå till Stefan.

2012-03-21 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0