Barnmarknad

Idag var det dags för vårens barnmarknad här i Varberg. Jag har ju tömt vinden på barnkläder, och igår var jag och lämnade in mängder. Och idag var det så dags för försäljning. Mycket folk och mycket grejor var det! Det var första gången jag var här som kund och såg det mest som ett experiment, tänkte inte handla något speciellt men kom hem med tre par shorts till Elis och två linnen till Ismone - 60 kronor fick jag betala för det. Helt ok.
Nu sitter jag dock och väntar på att de ska öppna så att jag kan hämta min förtjänst - ska bli väldigt spännande att se vad jag fått ihop! Ska inte släpa hem mycket av det som ev inte blivit sålt bara lite märkeskläder som jag tänker lägga ut på tradera ikväll eller i morgon.

En liten bild från kön i morse får ni här så återkommer jag med försäljningssiffran!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0