Stammis

När hela familjen vaknat till liv här hemma så åkte vi ner till stan.
Svinkallt och småregnigt väder, gjorde att det var ganska så folktomt på torget.
Jag, Ismone och Elis passerade torget snabbt och gick in på Lindex istället.
Ismone provade en tröja, men nja hon tyckte den var finare på galgen.
Stefan mötte upp oss inne på Lindex, sen gick vi vidare till Hells Burger.
Elis favorit restaurang här i stan, och vi andra håller oxå med om att det är ett toppenställe.
Jag har även testat en drink där och den gav mersmak.
Fantastisk service får vi varje gång.
Idag blev dessutom Ismone och Elis bjudna på varsin milkshake innan vi lämnade stället och även milkshakesen gav mersmak. Kan nog bli både drink och milkshake på deras uteservering i sommar.
(null)

(null)

Väl hemma så tog jag en eftermiddagslur, somnade till så jag var nog trött...
Senare på kvällen så åkte Ismone och jag ner till Hemmakväll, köpte lite godis och några filmer.
Hemmakväll här i stan ska slå igen, så de säljer ut alla filmerna nu.
Godiset ska finnas kvar men ny lokal, med nytt namn och i lite annan skepnad.
Blir spännande vem som kommer att ta över Hemmakvälls lokal.

Ikväll åt vi sedan kalvfärsbiffar, mumsmums.

Jag och Stefan har precis tittat på filmen Solsidan och även om vi skrattade mest hela tiden så fälldes det även några tårar...

Nu ropar sängen, i morgon blir det en händelserik dag, först familjegudstjänst och sedan innebandy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0