Plugg, operation och kräk...

Igår var jag ledig från jobbet för att bara ägna mig åt dokumentationsutbildningen jag går på. Examinationen närmar sig och vi 4 i min studiegrupp träffades igår för att skriva ihop den gemensamma texten som ska lämnas in.
Kl 7, möttes vi nere på Lilla Träslöv för frukost och skrivande. När vi var färdiga med den gemensamma biten, skildes vi åt.
Jag stannade kvar en stund och skrev ihop det vi kommit fram till på datorn.
(null)

Tog sedan en liten sväng på stan innan det var dags för en datautbildning jag anmält mig till. Kom hem strax efter kl 18 och då var middagen färdig att serveras.

Idag åkte Stefan iväg strax innan 7 till sjukhuset. Idag var det äntligen dax för honom att få sin pacemaker.
Jag lämnade barnen i skolan, sen åkte jag hem, satte på kaffet och tänkte njuta av kaffe och tidning innan jobbet kallade.
Hann inte så långt...
8.40 ringde en ledsen och förtvivlad Ismone, hon mådde illa.
Det var bara att stänga kaffekokaren, ringa till jobbet och säga att jag inte kom idag, och sedan åka till skolan.
Vi gick sakta till bilen och jag körde sakta hemåt. Hade försett Ismone med en bunke om ifall att... 
Vi klarade oss hem, sen spydde hon...
🤢🤢🤢
Däckade sedan på soffan, sov i två timmar, sen mådde hon bra.
Hoppas att det håller i sig.
Vågar dock inte chansa på att det är något annat än magsjuka, så helgens planer är inställda.
(null)

Samtidigt som Ismone vaknade ringde Stefan och sa att han var klar och redo att åka hem.
Han väntade bara på att vår granne skulle hämta honom.

Allt har gått bra där oxå och på måndag börjar han jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0