Blått hjärta hårt arbete 💙

Började dagen med ett besök i kyrkan.
Det är Palmsöndagen idag och det var familjegudstjänst i Sollyckans kyrka.
Elis skulle sjunga med kören.
Ismone var inte så pepp på att gå iväg så hon stannade hemma.
Jag, Stefan och Elis gick iväg.
Det delades ut palmblad och gudstjänsten började med att vi tågade runt kyrkan sjungandes med palmblad i händerna.

(null)

(null)

Mycket lovsånger var det sedan och fin sång sjungen av barnkörerna.
Vi stannade på lunch efteråt som idag var PANNKAKOR!

Tillbaka hemma så slappade vi bara innan det var dags för mig och Elis att bege oss till den hall vi kallar för Wic-hallen.
Det var dags för Warberg att ta emot Lindås i en sista avgörande match i kvalet till SSL.
Vilken krigarmatch! Jag är fortfarande helt slut.
Tyvärr blev det förlust för Warberg och det är där med slutspelat den här säsongen.
(null)
Det var besvikna miner när slutsignalen gick.
Men vi kommer tillbaka till hösten.
Då ska vi ordna säsongskort till Elis.
Han planerar redan för att han vill ha alla spelarnas autografer, frågan är nu bara var...
Oxå ska han självklart äta korv 😂.
Korven har varit minst lika betydelsefull som att Warberg ska vinna.

(null)

I morgon har jag ledig dag och ska tillbringa den med att ringa lite samtal och att plugga inför examinationen av dokumentationsutbildningen. 
På em ska jag träffa Sofia, Emma och Louise då vi ska prata igenom vår examinationsuppgift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0