Söndagkväll

Då var snart denna helgen oxå slut, tycker att tiden bara rusar iväg - snart är oktobermånad oxå slut.
Idag har det varit strålande sol och riktigt varmt och skönt, svårt att tro att det snart är november.
 
Igår kväll hade vi goda vänner på middag här hemma, allt för längesedan vi träffades sist och nu hoppas jag att det inte dröjer allt förlänge till nästa gång. Det är så skönt med de där vännerna som trots att man inte ses på länge så känns det ändå som igår när man träffas. Roliga samtal och diskussioner under kvällens gång varvades med mat och vin. Måste hylla dessertvinet vi bjöd på, det var en chansning men den höll. Ett dessertvin från 1987...
 
 
       
Idag låg vi länge - tom Elis...
En soft förmiddag följdes av en promenad i solskenet ner till stan tillsammans med Elis och hans Frida. De skulle på bio - Biet Maya.
När jag köpt biljetter till dem så promenerade jag hem igen.
Stefan var sedan och hämtade dem.
 
Har planerat för ombyggnaden av huset med bostadsanpassningen som jag hoppas någongång ska komma igång.
 
Nu inväntar vi kvällsmaten som Stantons och Mc Donalds bjuder på idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0