Måndag

Då var det kväll, snart natt och ännu en dag har rusat förbi.

Började dagen med att skrapa rutorna på bilen och därefter lämna Ismone i skolan. Hade en timme "ledigt" innan jag skulle börja jobba och körde ner mot fästningen, tog en liten promenad längs strandpromenaden. Havet låg alldeles stilla och det var en ljuvlig morgon!


Åkte sedan till jobbet och möttes av beskedet att en kollega var sjuk, eftersom det hela tiden ska sparas pengar i barnomsorgen så ska det inte sättas in vikarier om det inte är absolut nödvändigt, så vi löste denna dagen jag och min andra kollega. 
Hur morgondagen blir får vi se då, vi båda slutar tidigt i morgon och idag när jag gick hem hade vi inte fått någon vikarie....

Hämtade Ismone på fritids och Elis på förskolan. Hem och fick till en god middag på mindre än en timme.
Ugnsbakad lax, kokt potatis och romsås, och dessutom en äppelkaka som gräddades när vi åt.
Ismone var och tränade innebandy, åkte med en kompis dit och sen hämtade Stefan.

Nu ligger vi alla till sängs och jag ska snart släcka.

God natt! 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0