Packade och klara!

Klockan är ställd på tidigt, tidigt...
4.27 ringer den för att väcka Stefan.
4.50 kommer taxin som ska ta honom till Åsa, för att därifrån få lift med en kollega till Landvetter och flyget mot Stockholm där det vankas konferans i dagarna två.

Själv så går jag upp när Stefan lämnar huset för att göra mig och barnen iordning inför vår Stockholmsresa. 
6.18 går bussen ner till stationen.
Där kommer vi sedan att möta upp mamma och pappa som oxå ska följa med. 

För 10 år sedan åkte Stefan, jag, mamma och pappa till Paris för att fira deras 40-åriga bröllopsdag och nu firar vi deras guldbröllop i Stockholm!

Väskorna är packade och Ismone och Elis har äntligen somnat, båda spända av förväntan. De ska gå på kändisjakt säger de båda!
Återstår att se om vi stöter på någon!

När vi var i Paris hade vi ett noga planerat utflyktsschema, det har vi inte nu...
Planerna än så länge är att vi ska besöka Gamla Stan och slottet i morgon, på torsdag förmiddag ska vi till Junibacken och på kvällen ansluter Stefan till oss och då ska vi ut och äta och bjuda jubilarerna på middag!
På fredag väntar ett besök vid, i och på Globen oxå ska Ismone, mamma och jag på musikal och se Trollkarlen från Oz. Lördag eftermiddag går tåget hem igen och innan dess ska vi nog hinna med en tur i riksdagshuset.

Men som sagt det blir en tidig morgon i morgon, så nu släcker jag och säger God Natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0