Magsjuka eller inte?

För första gången på väldigt länge är jag hemma från jobbet pga egen sjukdom.
Och om jag är sjuk eller ej, det vet jag inte...

När vi lagt oss igår så kunde jag inte komma till ro, det var nåt som spökade, kunde inte sätta fingret på det.
Kände mig dock spänd i magen.

Och mycket riktigt så fick jag krama toalettstolen en liten stund...
Därefter så mådde jag bra.
Magsjuka eller om jag ätit något som jag inte borde - jag vet inte.

Jag tar åtminstone mina 48- timmar på hemma plan, utan kontakt med omvärlden!
Elis är hemma och tar hand om mig nu måndag och tisdag, sen hoppas jag att ingen annan blivit smittad och att jag är redo för jobb på onsdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0