Igår hände det...

Elis och jag var på habiliteringen igår morse för utprovning av en ny arbetsstol/matstol till förskolan.
Äntligen ska han få en likadan där som han har hemma.
Fick även veta att de har beställt en ny rullstol till honom, hoppas att den kan ge honom ett bättre sittande.

Men det var oxå på Hab som frågan från Elis kom. Frågan som känns långt, långt in i mitt hjärta. Frågan som gör så ont, så ont. Frågan som jag önskar att jag kunde svara JA på. Men det kan jag ju inte - och det gör ont!

Frågan han ställde var:

- Kan doktorn laga mina ben?


Vår älskade kämpe!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh älskade Elis! Om du bara visste vad du lyser upp min tillvaro bara jag ser en bild på dign doktorn kan kanske inte laga dina ben, men du är helt underbar ändå! Världen ligger för dina fötter oavsett! Kram Suzi, kian och Timothy<3

2015-01-31 @ 12:24:04
Postat av: ann-louise appelgren

Det värker så oerhört i farmorshjärtat, att inte doktorn kan laga Elis ben. Han är i alla fall värdens goaste kille. En riktig solstråle.
Kramar från farfar o mig.

2015-02-07 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0