2015

Nytt år och nya äventyr väntar runt hörnet.

Det har varit en skön ledighet och ännu har vi några dagar kvar, dagar som bl.a. ska tillbringas i Stockholm.

Jag har många önskningar inför det nya året, men bara ett löfte...
Jag ska bli bättre på att använda kameran och varför även inte videokamera? Åtminstone vid vissa tillfällen.

Jag har faktiskt inte tagit ett enda foto nu i jul eller på nyår.
Men farmor och mormor tog lite kort så några tänker jag nalla från dem!

Igår avslutade vi året här hemma tillsammans med goda vänner och deras barn.
God mat och dryck och sen fyrverkerier ute på lekplatsen och inskålning av det nya året tillsammans med grannarna!

Jag avlutar detta inlägg med Elis ord när han tittade på fyrverkerierna (som han för första gången inte var rädd för):
- Wow! Fy fasen! Wow! Fy fasen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0