V.A.B


Nja välkommen vet jag inte, men februari inleddes med vaburari...
Elis förkylningsastma är det som
 håller oss hemma den här gången.
Stefan var hemma med honom i tisdags, farmor i går och jag idag.
Nu går det åt rätt håll!
Rätt mediciner och livet är snart som vanligt igen.

Idag skiner solen och vädret känns ljuvligt, men vi håller oss inomhus idag oxå. Bara solen flyttar sig lite så ska jag försöka ge mig på mina köksfönster.
Passar på att städa idag när Elis är nöjd med att ligga på soffan och kolla på film. 
Har tvättat soffans alla överdrag så den känns riktigt fräsch nu.
Lite tvätt, strykning och kontorsarbete sen är jag nöjd för idag (oxå de där fönsterna...). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0