Fri

Känslan över att se Ismone obehindrat hoppa och simma omkring i poolen är så skön, befriande och lugn.

Inga puffar eller simringar behövs mer till min stora tjej.
Säkerheten och glädjen lyser i hennes ögon.

Som hon själv sa igår: - Jag känner mig fri i vattnet!

Visst jag lämnar inte henne ensam i poolen, men man behöver inte sitta på helspänn när hon plaskar omkring.

Tänk vad som har hänt under det här året. Förra året simmade hon, men skillnaden mot i år är att hon gör det med en helt annan säkerhet.
Men så räknas hon ju oxå som simkunnig...
Tror det var 200 meter bröstsim och 50 meter ryggsim som var kravet, och det fixar hon ju utan ansträngning!

Dax för ett dopp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0