Tidsskillnad

Stefan är och dricker vin med Pelle, Mikael och Kjelle, så vi andra 3 har roat oss själva. :-)

När vi 3 får bestämma så passar ugnspannkaka hur bra som helst en lördag kväll (och vem bryr sig om veckodagar när man har semester??? Och varför "ska" man äta "finare" mat på helgen? Huvudsaken är att det är gott!) och den satt som en smäck!

Efter att vi ätit så började Elis bli trött, så jag masserade honom med Magnesiumspray och tog på pyjamas.
Fixade med sondnäringen och satte mig med Elis redo i soffan kl 18.40 för att göra mig redo inför fotbollen. Tänkte att den började kl 19 - det var ju då matcherna började på Karpathos. Snopen blev jag när jag insåg att jag nästan missat hela första halvlek...
Hade glömt att när klockan var 19 i Grekland så är den 18 här...

Ja,ja, det är värdsliga ting!

Nu sover Elis, Ismone leker på lekplatsen och jag kollar på fotboll.
Stefan kommer snart hem.
Jag ska ta ett glas vin och njuta av de goda oliverna jag köpte på torget idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0