Önskelista

När man fyller år ska man tydligen önska sig saker, därför hör jag nu jämt och ständigt frågan: Vad önskar du dig?

Min enda egentliga önskan är tid och timmar för mig själv, men det finns liksom inte på världskartan så det hoppar jag över...

Oxå har jag försökt komma på något annat 😉.

Ett vitmålat staket på både framsidan och baksidan, det på framsidan behövs fräschas upp och på baksidan är det målning från grunden...
(Tänk att komma hem från jobbet och se att detta var gjort, då får jag plötsligt tid över till annat!!!)

En vit bricka, gärna i plåt med lite kant runt om och i storlek så att den rymmer 2 kaffekoppar och en assiett...

En liten tv till köket - hur den sen ska kopplas in är ju då oxå en fråga...

Få lagat kranen i köket så att den slutar att läcka - börjar tröttna på att den gör det fortfarande efter ett antal år.

Fotvård, och då på ett ställe som har öppet på em/kväll så att jag kan gå dit efter jobbet och när Stefan har kommit hem.

Presentkort på nya växter till trädgården.

En snygg ljuslykta att ha stående utomhus vid entrén.
(Den behöver alltså tåla både regn och lite vind.)

Bjud ut mig på middag eller fika!
(Jag kommer gärna utan man och barn 😄)

En spark i rumpan på utvalda politiker så att de kan förstå vikten av att Elis får träna Konduktiv Pedagogik!

Sol och värme!
(Har tröttnat på kylan nu.)

Det var det jag kom på just nu, men värme, tankar och kramar räcker långt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0