Sommarledigheten sjunger på sista refrängen...


 
Söndag kväll och en veckas semester kvar innan allvaret kör igång igen.
En vecka då vi inte måste ställa klockan utan kan sova tills vi vaknar, men jag tror nog att jag ska ställa min klocka (åtminstone några dagar) för att vänja mig vid att gå upp... Sover barnen så får de göra det, men jag tänker masa mig upp ur sängen - senast kl 8.
 
Sommaren 2014 kommer att sammanfattas av de flesta som VARM, oerhört varm.
 
Jag tänkte försöka sammanfatta familjen Appelgrens sommar.
 
Då jag försökte sist med att lägga in bilder via datorn så släcktes bloggen ner gång på gång, så för säkerhetsskull så får jag dela upp det i olika inlägg.
 
Men jag kör på här lite till...
 
Ismones sommarlov började när skolan slutade.
Skolavslutningen firades i Varbergs kyrka, med vackert väder denna gång.
Släkten var samlad i kyrkan (dvs jag, Elis, Stefan, mormor, morfar, farmor och farfar) för att lyssna till vacker sång.
Efteråt så fick Stefan åka och jobba men vi andra gick och fikade.
 
Förra året öste regnet ner, i år sken solen!
Redo för sommarlov!
 
Skolavslutningen var en fredag och mån-ons veckan där på jobbade Stefan och jag, Elis var i förskolan och Ismone tillbringade dagarna hos mormor och morfar/farmor och farfar.
 
Och på torsdagen så åkte vi till Karpathos!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0