Kära tomten!

Då jag vet att du läser min blogg så tänkte jag här lämna Elis önskelista, eller åtminstone en början på den...
Tänk på att han fyller år också dagarna innan jul!
 
Och jag kan garantera att han har varit riktigt snäll i år!
 
* Doktorsväska
* Smyckeskrin
* Flexi Trax bana
* Allt som har med flygplan och helikoptrar att göra
* Mjukis helikopter eller flygplan
* Kläder; strl 98 blir bra så har han nåt att växa i, vad gäller färger så gillar han orange...
* CD-förvaring
* Pippi-väska i hårdpapp eller liknande (ska förvara sina Pippifigurer i den)
* Nicke Nyfiken docka
* Allt som har med Nicke Nyfiken att göra
* Allt som har med Alfons Åberg att göra
* Böcker
* Emil filmer
* Rittavla
* Kassaapparat (helst den på bilden)
* Snickarbänk
* Boklist
* Låda till Pixiböcker
* Förvaringslådor (som de på bilden)
* Bidrag till KP-träning på Move & Walk
* Stora pärlor med stora hål
* Rullstol till Hunden Calle (finns på Build a Bear)
* Paraply
  
 
 
Tomten om du bestämmer dig för någon av dessa sakerna så gör det inget om du skvallrar för mig, jag tänker nämligen också köpa nåt och det är synd om det blir likadant som det du kommer på!
Och för att bara säkerhetsställa läget så tycker inte Elis om Spindelmannen... 
 
Jag hör av mig om jag kommer på mer saker, annars litar jag på din fantasi!
 
Uppdatering: Nu vet jag att alla Emil filmerna kan strykas från listan, badlakan behöver han inte heller...


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Farmor har läst önskelistan , önskade inte Elis premuration på Bamse ? Tänkte ge honom det.Sen får vi kolla vidare .

2013-11-11 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0