TACK Stena Line!

Jag har länge letat efter en "Nicke Nyfiken docka" till Elis, dock utan framgång.

Förra veckan slog tanken mig att kanske de kunde hjälpa mig på Stena Line. På taket till Stena Line i Göteborg finns en gigantisk Nicke, så nåt har ju Nicke Nyfiken med båtarna att göra...

Jag skickade ett mail och frågade om de hade någon till försäljning som man kunde få köpa trots att man inte åkte med båtarna.
Några timmar senare fick jag svar!

På Stena Nautica (Varberg-Grenåfärjan ) hade de letat upp en Nicke som Elis gärna kunde få. Den skulle komma i hamn efter helgen 😉!

Idag var Stefan nere på deras kontor för att hämta den. 
Han fick med sig en Nicke Nyfiken docka, en nyckelring, klistermärken, tatueringar och en Stena Nalle!

Mitt hjärta är så tacksamt!






Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Fint av Stena Line , all heder åt dom . Vår lille prins är värd roliga saker .

Farmor

2013-11-21 @ 14:00:19
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Goe Elis !!!!
Kram från Farmor .

2013-11-21 @ 14:05:50
Postat av: Maria

Hej,

Känner mig otrolig fräck som frågar, men undrar om det är så att er kille kanske inte fastnat för sin Nicke nyfiken? Vår son tappade sin innan sommaren och det är helt omöjligt att hitta en ny. Han frågar med jämna mellanrum om hans Nicke snart kommer tillbaka från sitt äventyr 😢. Tror du ni skulle vilja skicka vidare er om den inte är en favorit?

2018-12-17 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0