51 dagar kvar!

Sen är det julafton!
Innan dess ska vi hinna med en massa annat; 35-års fest i Kävlinge, träffa the Brand family i stugan, 30-års fest i Varberg, årets fest på Getterön, fira svärfar med julbord, övernattning på sjukhuset i Halmstad med MR på Elis och fira Elis som fyller 3! 
Sen ska det ju pyntas och fejas och grejas som vanligt inför jul!
Dax att sätta igång!

Igår kom BR:s julkatalog och idag började Ismone på att skriva sin önskelista!
Att en 7-åring önskar sig 3 ölkorvar tillhör kanske inte det vanligaste, men så är hon ingen vanlig 7-åring heller - hon är världens bästa 7-åring!


Jag har slagit in lite julklappar, lika bra att få det gjort när klapparna ändå är inhandlade!

Ismones paket till paketkalendern är nästan klara, bara en kvar.
Till Elis har jag 7 kvar...
Tur att vi delar på detta uppdrag; jag, mormor och farmor!
Då blir det bara 8 var till dem...

Men jag tycker det är roligt!
Jag gillar julen och dess förberedelser!
Med tanke på att två dagar i år försvinner pga Elis sjukhusvistelse så gäller det att planera i god tid.

Min tanke är att vara klar med allt, åtminstone julklappsinköp och julpyntsfixande här hemma fredagen den 20 december, så att vi sen bara kan njuta!

Vet ännu inte hur jag får ledigt i jul, men jag hoppas på så mycket som möjligt.
Målet är i alla fall att barnen ska få vara lediga hela jullovet. Om sen jag och Stefan är lediga tillsammans det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Har kollat får se vad tomten kommer med .

2013-11-11 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0