Tjugotusenfyrahundratjugo...

...oxå jag och Stefan var igår på Gyllene Tiders premiärspelning i Halmstad.
 
Mormor och morfar var hemma hos oss och såg efter trollungarna och det gick så fint.
Morfar körde förmodligen slut på Elis eftersom Elis behagade att vakna först kl 10.00 i dag ;-)
 
Solen sken och fåglarna kvittrade när vi satte oss i bilen och rullade ner mot Halmstad.
 
När vi parkerat så satte vi oss på en uteservering och njöt av varsin god pizza.
Att sitta på en stol vid ett bord och äta är vår melodi. Både jag och Stefan är inga fan av picnic. Sitta obekvämt och behöva släpa med sig massa mat som man dessutom ska ha gjort iordning innan...
Nej, slipper vi så gör vi helst det.
 
Jag fick låna Stefans solglasögon eftersom jag glömt mina hemma...
 
Mätta och belåtna promenerade vi bort mot marknadsplatsen.
 
Bekväma även där så valde vi att lägga oss i gräset och titta på kön stället för att ställa oss i den...
 
 
In kom vi ändå...
Och det hade visst Hallandsposten bevis på (visst har jag figurerat i div media den senaste tiden men inte visste jag att paparazzi förföljde mig...)
 
Linnea Henriksson aggerade förband och även om jag inte ropade wow över hennes scenkläder så är hon helt ok att lyssna på.
 
Sen var det dax...
 
 
 
En riktigt härlig kväll och en supeduper bra konsert som avslutades med ett mäktigt fyrverkeri!
 
 
Medans raketerna sköts i luften lämnade vi marknadsplatsen och rullade hem till Varberg igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0