Solsken

Började dagen idag med att göra en samhällstjänst; lämna blod.

Ismone följde med mig upp till sjukhuset och in till blodcentralen. Efter 4,5 minut var påsen fylld med mitt A - blod. Min betalning skänkte jag till barncancerfonden. Därefter fyllde jag på med lite vätska, Ismone sympatidrack...

Med ett blått förband om armen begav jag och Ismone oss ner till Spööökitetsparken. Fika och filt var med packat och härligt sällskap fick vi av Micaela, Noah och Johannes. Efter lek och fika blev det lunch i Hamnpaviljongen. Gott!

När vi kommit hem lekte Ismone med kompisar, Stefan åkte iväg och tog ett dopp och när han kom hem körde Elis och jag till Fyndmagasinet och köpte en pool till honom. Klart att killen ska få bada!

Väl hemma igen så blåste jag upp poolen och Elis fyllde den med vatten. I morgon hoppas vi att den blivit lite uppvärmd så att det kan bli ett dopp för prinsen och prinsessan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0