Det blev en dag på stranden...

Idag begav vi oss till stranden i Södra Näs. Mamma, pappa, Ulla, Stig och Lena mötte upp oss där och lämnade ett par solstolar till oss. Mamma, Ulla och Lena badade med Ismone (jag och Elis hann oxå i innan de gick upp). När de åkt vidare så fortsatte vi att njuta av sol och salta bad.

Stranden här är lite bättre än där vi var igår. Här kan man åtminstone ta sig från parkeringen till ett ställe där man kan parkera sig och sina saker (då är det gräsmatta som gäller) men jag saknar ändå ett ställe där man kan ta sig ut i sanden. Trätrall eller en matta (som jag sett finns). Betyg blir: CP CP

I morgon åker jag och Ismone till simstadion. Jag har ju aldrig varit där! Kanske mamma hänger på.
Jag har förberett matsäck nu i kväll så att vi kan vara där länge i morgon!



Kommentarer
Postat av: Suzi & Kian & Lillebror i november

Gillar kategorin och alla era utflykter!
Ogillar det geografiska avståndet oss emellan!

:)

2013-07-22 @ 21:46:33
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0