Från topp till tå...

...fast tvärtom...
Jag och Elis började vår lediga dag med att åka till Team Sportia och shoppade skor till oss båda.
Jag behövde ett par bra promenadskor, och det hittade jag till ett bra pris dessutom!
Jag passerade barnskorna och såg ett par som det stod Elis på med stora bokstäver. Tänkte, jag måste bara prova på honom... De glad på lätt som en plätt och jag tror de är alldeles perfekta för honom att gå med när det bara blir lite bättre väder! Lätta men ändå stabila och som sagt lätta att ta på.
 
 
En sväng inom Panduro och köpte två penslar till målarprinsen och sen till skolan för att hämta Ismone.
 
Därefter bar det iväg till frisör Maria!
Idag var det Elis som skulle friseras ordentligt och Ismone skulle klippa luggen.
Tog med Uttersitsen och den var perfekt för Elis att sitta i. Han var på ett strålande humör och det gick riktigt bra att klippa honom. Idag blev han heller inte ledsen när fönar och rakapparater lät, visst han reagerade på ljuden men ledsen blev han inte!
 
 
Farmor och farfar kom förbi eftermiddags med ett tjusigt förkläde till Elis (detta får invigas på söndag när jag har lovat Ismone våfflor till fikat) och en fin bukett rosor till mig! Visst har vi det bra!
 
Nu inväntar jag att mamma och pappa ska komma hit för att vara barnvakt när jag och Stefan ska ut och äta, med tanke på vädret så får pappa nog även extraknäcka som taxichaufför åt oss...
 
Trevlig helg!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0