Nu är det bokat!

Igår eftermiddag föll de sista bitarna på plats och boende är nu bokat.
Den 1 november när vi båda jobbat klart så styr vi kosan mot Vimmerby.
Övernattning på Stadshotellet. På fredagen är det sedan Astrid Lindgrens Värld som gäller.
Tänk att Ismone får komma dit i år med ;-)
De har höstmarknad på ALV och vi tyckte att det kunde vara spännande att testa.
Så det enda vi nu hoppas på är att vädret är hyfsat bra, dvs inte ösregn hela dagen!
Efter en dag på ALV så åker vi till Gränna och stannar där en natt.
Jag gillar att besöka sommarstäder andra årstider än just sommaren, så det här tror jag kommer att bli bra.
 
Nu ska jag passa på att baka en liten kaka till mina mammavänner som kommer i eftermiddag!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0