Höstfredag!

Kallt som bara den oxå lite (eller ganska mycket) blåst på det! Så är vädret hos oss idag. Lite regn och hagel kom det med - bara så ni vet!

Innemysarväder är det idag, Elis och jag tog det lugnt här hemma på förmiddagen. Lite ståskalsträning medans jag strök och la in mer tvätt i maskinen. Vid 10.30 kom pappa hit för att göra ett litet höströj i trädgården. Mycket har vuxit och blivit alldeles för stort och nu när vi har en container här på området så passar vi på.
Elis och jag tog en promenad bort till skolan för att hämta Ismone. Fick sällskap på vägen dit av Anna, och på hemvägen bestämde Arvid och Ismone att de skulle leka hemma hos Arvid. Jag ringde dit och kollade läget, och det gick tydligen hur bra som helst!
Nu är hon hemma igen och leker med Barbie uppe på sitt rum. Elis är nyvaken och gör mig sällskap när jag äter min ärtsoppa.
Ikväll ska jag på After Work - eller ska jag kalla det After Home? Hursomhelst så ska det bli kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0