Tidig morgon

Med tanke på att jag börjar jobba 9.15 idag så kändes det lite knasigt att ställa klockan på 5.50.
Visserligen låg jag vaken när den ringde så jag behöver ju inte klaga... En som däremot inte var lika nöjd med att gå upp var Elis och det var ju pga honom som vi var tvungna att stiga upp mitt i ottan. Elis ska få gjort nya fotortoser idag och det är kl 13. Den dummaste tiden av alla. Detta innebär att han behöver ha både ätit och sovit när jag hämtar honom på förskolan 12.30. Så för att komma i fas för tidig lunch och tidig vila fick det bli så här!

När vi sen är färdiga så väntar en liten semestertripp till Småland med familjen. Vi åker till Vimmerby i eftermiddag, sover gott på hotell för att i morgon gå på Höstmarknad på Astrid Lindgrens Värld. Därefter åker vi till Gränna för ännu en hotellnatt och på lördag återvänder vi till Varberg.

Nu är det dock planering med jobbet som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0