Lördag

Igår var det fredag och jag var ledig. Ägnade förmiddagen åt att stryka och hänga upp julgardiner i köket. Elis gjorde mig sällskap och vi varvade gardinuppsättningen med pauser för att dricka kaffe och äta banan. Ismone blev hämtad av farfar i skolan så att jag slapp lämna mina gardiner för att ge mig iväg!
Kl 14 fick vi besök av hab som kom hit för att justera hans stol.
Kvällen bestod av en god och trevlig middag hemma hos familjen Gillgren.

Idag har vi varit i Sparbankshallen och tittat på Ismone när FunkyKidz hade avslutningsshow - ett riktigt proffsigt arrangemang. Ismone ser redan fram mot våren när hon ska få uppträda med Eric Saade!

Nu har vi landat i soffan framför tv:n efter en god middag!



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Hej!Har kollat lite i din blogg.Kul att se lite bilder på barnen.Men vad din hand var svullen,hoppas verkligen den är bättre.
Kram Ann-Louise.

2012-11-25 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0