Sova bör man annars dör man...

Åtminstone så kände jag det så igår...

Natten till igår var hemsk och då menar jag HEMSK!

Elis sov i sin säng i typ 30 minuter sen fick vi hämta in honom och som han gnydde och bökade...
Jag kunde inte sova en blund, Stefan fick någon liten microsömn...
Vid 3.30 kom även Ismone in till oss och började böka...
När klockan var 4.00 gav jag upp. Tog med mig Elis ner och strax därefter kom Ismone ner trippandes i trappan, men henne skickade jag tillbaka upp ögonaböj!
Elis fick mat och vid 5-tiden somnade han i min famn. Då kunde jag lägga ner honom på soffan. själv så kurade jag ihopa mig i andra hörnet och somnade väl vid 5.30...
Kl 7 vaknade jag när Ismone kom ner...

Lägger man då till 2 nätter till med alldeles för lite sömn så förvandlade det mig till ett vrak igår.

Stefan jobbade dock hemifrån så en förmiddagsvila för mig på 3,5 timmar gjorde susen!

I natt har det varit som det brukar så nu hoppas jag på det i natt med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0