Julklapp!

Eftersom jag skrev om min födelsedag alldeles nyligen trots att den var den 21 februari så kan jag väl fortsätta att berätta om en julklapp...

Jag fick ju en hotellnatt i Göteborg av Stefan i julklapp och i fredags var det dags!

Stefan lämnade Ismone och Elis hos farmor och farfar på morgonen och kom sedan hem och hämtade mig.
Åkte upp till Götet och Stefaan började med att släppa av mig vid Svenska Mässan där jag gick på Baby Barn mässan, medan Stefan jobbade.

Mässan var inte lika bra som tidigare tyckte jag, färre utställare och mest en massa kläder....

När jag var nöjd ringde jag efter Stefan så kom han och hämtade mig och sen åkte vi mot hotellet.

Vi bodde på Hotel Royal, ett super mysigt hotell som verkligen kan rekomenderas!

Vi gick till nyöppnade hotell Post och tog varsitt glas vin innan vi gick tillbaka till vårt hotell för att softa innan vårt restaurangbesök.

Stefan hade hittat en urmysig fransk restaurang (jämte Buttriks) där han bokat bord.
Och vilken mat!
Så himla gott!

Sov gott gjorde vi oxå!

Nu skulle här oxå varit lite fina foton, men jag kan inte ladda ner bilderna hit - begriper inte varför.
Får ta tag i det problemet en annan dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0