Soliga morgon och soliga kväll!

I morse tog jag cykeln innan de andra här hemma hade vaknat och gav mig ut på tur. Hade tänkt ut en väg men hamnade någon helt annanstans...

Hamnade i alla fall nere i hamnen där jag njöt en stund av utsikten. Havet låg alldeles stilla och hade varit inbjudande om det inte varit för de äckliga maneterna... Åh vad jag ogillar dessa ting!

Innan jag cyklade hem stannade jag vid Kustbageriet och köpte med mig frallor till frukosten. MUMS!

Förmiddagen tillbringade sedan jag och Ismone ihop med Micaela och som Ismone kallade dem för idag Superbröderna! Glass och lekplatshäng i solen blev det.

Eftermiddagen tillbringade vi på lekplatsen här hemma.

Med nystekta pannkakor och med gårdagen hemgjorda sylt begav vi oss vid 17-tiden till vår favorit strand och njöt av havsluften tillsammans med kvällsmaten.

Ismone, Elis och Stefan badade medans jag vaktade vår saker ;-)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0