När pengarna tryter är det extra roligt att handla fina saker...

Igår när jag städade två lådor i köket som innehåller allt möjligt - det är i de lådorna alla småsaker som egentligen ska vara någon annanstanns hamnar - hittade jag mitt tillgodokvitto på Guldfynd.
Eller hittade är egentligen fel ord då jag visste att det låg där men nu fick jag fram det...

Fick nämligen en ring av Stefan förra året när jag fyllde år som var för stor och när jag skulle byta den hade de ingen mindre storlek. Därav tillgodokvittot.

Så jag bestämde att jag skulle ta med det ner till stan igår när vi tog en sväng ner för Långtorsdag i Varberg.

Gick in på Guldfynd och gjorde världens fynd!

Ringen jag sett ut (matchade halsbandet jag fick i julklapp) kostade egentligen 100:- mer än vad tillgodokvittot var på, men så var det 20% rabatt så pengarna räckte till lite örhängen på deras reaställ och två lotter (som jag ännu inte har skrapat) och den fina ringen!



Marie Hjort, kan du tillverka ett matchande armband åt mig??? :))

Och varför pengarna tryter? Ja inte är det för att det är semester och att vi handlat för många glassar, nej det beror enbart på FÖRSÄKRINGSKASSAN! Denna fantastiska förmån vi har i Sverige när allt fungerar! Men strular det så blir man bara så trött... Och jag väntar fortfarande på pengar för min föräldraledighet för både maj och juni månad... Grrr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0