Igår blev jag arg - igen ;-)

Och idag blir jag fortfaranda arg när jag tänker på det så därför är det väl lika bra att bearbeta min ilska genom att skriva om den!

Vi var som sagt nere på stan igår när det var Långtorsdag.
Underhållning på torget.
Ismone ville se på showen.

Barnunderhållningen igår stod Peter Pop för.
Hade inte hört talas om honom innan och det var det nog inte så många andra som gjort om man tänker på publiken som hängde framför scenen - de var ganska lätträknade ;-)

Hans låtar var helt ok, riktig dagispop.
Men jag gillade inte hans attityd, hans sätt att prata med barnen...
Kändes mest som vuxenironi över barnens huvud.
Underhållningen skulle väl vara för barnen...

Ingen mer Peter Pop för min del!

Så nu var det utaggerat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0