Äskhultsby och Skårsgård

En dag i förr förra veckan så gjorde vi en liten utflykt här i krokarna.
Målet var att äta brunch på Skårsgård, men eftersom vi var lite tidiga så utvidgade vi våra vyer några km längre bort där Äskhultsby ligger. Det blev en promenad och sightsing i "förr i tiden".
Ismone tyckte det var jätte roligt att springa ut och in i de olika husen och undersöka det som fanns att undersöka... Elis blev livrädd för tuppen som gal...
Även där kunde man fika men vi hade som sagt bestämt något annat!
Kan tänka mig att åka tillbaka en annan gång, nu hängde regnet i luften och vi var allt annat än rustade för det så vi tog mest en snabbtitt.
Sen körde vi tillbaka till Skårsgård för brunch.
En fantasiskt god måltid blev det. Vi satt länge och åt och njöt av allt det goda.

Några bilder från Skårsgård har jag inte då Ismone spelade slut på batteriet i min telefon ;-)

Men här kommer lite från Äskhultsby!



 



 

 

 



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Hej jag har tittat på era semesterbilder o mycket annat fint.Blev arg på killen som sprutat vatten på ismone bra att ni sade ifrån så han fick skämmas.

Kram Ann-Louise

2012-08-12 @ 12:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0