Invigning och seger!

Idag var det invigning av Bovieran.
Efter frukost här hemma så tog jag och Elis bilen dit.
Utanför var det i full gång med plantering av växter som ska finnas utanför huset.
Blir säkert bra när det är klart.
Nu saknar jag bara gästparkeringar!

Jag och Elis var dock inte med på invigningen - Elis passade på att sova då och jag var då inne i lägenheten och hjälpte pappa med lite tekniska saker ;-)

Smög ut i loftgången lite då och tittade på spektaklet.
Fredrik Belfrage var konfrencier och det spelades och boulades...

Efteråt bjöds det på smörgåstårta från Fiskeexporten, eftersom jag hade turen att få smaka så kan jag garantera att den var riktigt god.

Nu i kväll har Stefan varit och kollat på fotboll; Varbergs BoIS mot Falkenberg.
Lite konstig känsla var det när han försvann ut genom dörren - det är ju jag som är fotbollsintresserad i den här familjen!

Segern i denna historiska match (första halländska derbyt i Superettan) gick till Varberg!
1-0 slutade det hela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0