Fredag

Idag tog vi oss bort till Öppna Förskolan.
Vi har inte varit där sedan innan jul.
Ismone saknade Agnes där, men hon tyckte att det var mysigt att gå dit.

Fick en i mina ögon oerhört korkad fråga där av en vuxen person.
Hon hade frågat om Elis kunde gå och när jag svarade nej och berättade att han har en CP-skada så kom följd frågan: är det något som växer bort?
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta...
Tänk att det är sådan okunskap om cp-skador...
Det behövs en ändring på detta!

Och det lovar jag att det kommer att bli!
Det händer spännande saker här i landet på CP-fronten just nu!

Återkommer med mer info om detta!

I kväll åkte jag och Ismone bort en stund till Bovieran.
Jag skulle hjälpa pappa att få en garderob på plats och ismone fick äntligen leka med dockskåpet som nu kommit på plats.



Kommentarer
Postat av: Carina Wiberg

Det var så himla roligt att ni kom till öppna förskolan. Du ska veta att du är så himla trevlig och jag är glad över att jag fått lära känna dig. Ha en fortsatt skön helg. Kram Carina

2012-04-21 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0