1:advent

Igår var det den 1:a advent och planen som var att åka till Falkenberg på julskyltning lade vi åt sidan eftersom vi hört att det skulle blåsa lite...
Istället åkte jag på förmiddagen (innan stormen Berit kom på besök) och fixade julklappen till Stefan från Elis och Ismone. Vad kan jag inte berätta här eftersom det finns en risk att Stefan läser - men efter jul ska ni få veta!
Fixade lite julblommor och handlade mjöl så att det kunde bli lussebullsbak istället.

Bakade lussebullar efter ett nytt recept, hade höga förväntningar och måste väl erkänna att förväntningarna var högre än vad resultatet blev. Inte så att de blev oätliga eller misslyckade det var bara det att jag förväntade mig mer smak. Inget recept jag delar med mig av med andra ord.

Elis var småkinkig hela dagen och ville bara vara i en famn. Lite snorig var han med så jag var beredd på en jobbig natt men han sov hela natten i sin egen säng!

Lägger in två bilder från bak och adventsmys, men har ännu inte lärt mig att skriva bildtexter, och vet inte om det går från mobilen. Ska se till att få köpt dator nu snart så att jag kan få ordning på foton och allt... Frågan är bara vad för dator jag ska ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0