Snart fyller jag år!

Eller, snart och snart är kanske att ta i, det ska ju först och främst bli ett nytt år först...
Men sen går det snabbt till februarimånad! ;)

Saken är den att jag har kommit på 2 födelsedagspresenter som jag önskar mig och faktiskt behöver!

Glassmaskin, ok kanske inget jag behöver men jag tycker att det skulle vara väldigt roligt att ha en sådan!
Vill ha en  liknande som den jag en gång i tiden haft, dvs man ska kunna göra ca 1 liter glass i den.
Här är ett förslag som jag hittade på Net on net.




Sen har jag upptäckt att jag faktiskt behöver en sak, en gjutjärnsgryta på minst 5 liter.
Har en på 3 liter men den är i minsta laget om man ska laga mat till mer än familjen.

Från Skeppshult kommer denna, som för övrigt är lika dan som den jag har men större.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0