Nu myser vi!

Stefan körde iväg tidigt idag och både Elis och Ismone fick sovmorgon. Ismone brukar jag väcka för att hon ska få se adventskalendern, men idag lät jag henne sova. Hon vaknade vid 7.45 och nästan en timme senare vaknade Elis.
Tog det lugnt här hemma och gick inte till Gunilla förrän vid 9.30.
Det var kallt ute! -3,5 visade termometern och Ismone studerade varenda isfläck på vägen dit.
När hon blivit lämnad så fortsatte Elis och jag ner på stan.

Vi hade lite ärenden att göra och fick gjort det vi skulle.

På vägen hem så hämtade vi Ismone och nu ska vi bara vara hemma och mysa. Stefan kommer först i morgon.

Måste ju berätta att Elis idag fick en kallelse till tandläkaren, ringde och ombokade tiden då jag tyckte att han åtminstone kunde ha fått 1 tand innan hans första tandläkarbesök....
Och Elis har ingen tand i sikte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0