Julkort!

Det blev en julkortshög i år oxå...
Många har slutat att skicka traditionella julkort med posten och istället anväder man SMS, Facebook eller mail istället. En del sätter in pengar till någon fond istället och några struntar i allt i hop...

Men jag tycker fortfarande att det är roligt att få post i brevlådan och jag skickar gärna kort. Visst det kostar en del men jag tycker det är värt det, det är en av de saker jag prioriterar när det är jul.
Alla de jag skickar till tänker jag på en extra stund när jag skriver adresserna.

Och ni som väljer att skänka pengar till en fond eller liknande tänk gärna på Spädbarnsfonden i år, eller köp en pin från Solvända och visa att ni stöder forskning kring de barn som lämnar oss alldeles för tidigt!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0