Ismone har varit i paradiset!

Vi kom med bussen och vi hann i tid till habiliteringen!

Ismone tyckte idag att detta var ett riktigt toppen ställe! Förra gången hon var med så skulle jag ju bara träffa kuratorn och gå igenom lite papper så det var väl inte världens roligaste, men idag...
Från väntrummet fick hon ta med sig en "cykel" som saknade pedaler och som man styrde och tog fart med hjälp av styret istället. Den körde hon bort till träningssalen där vi skulle fixa med Elis stol. Och i träningssalen fanns bl.a. studsmatta, klättervägg, bollar, ballonger etc. Så Ismone hade fullt upp!

Elis duschstol hade oxå kommit och den satt han jättebra i, kändes som värsta tv-fåtöljen, men folk kanske undrar om vi har en duschstol i vardagsrummet...
Men viktigast av allt var ju hans Pandastol, och nu är den klar, anpassad för honom! Åh Lill-skrutten!

Nu var det ju bara det att eftersom jag inte hade någon bil så kunde jag ju inte ta med mig alla grejer, lite mycket att släpa på...
Men på fredag får jag hit dem!
Mattan kunde jag dock lasta under vagnen så den har jag fått med mig, så nu ska jag dra fram dammsugaren och ta en vals med den så att jag sen kan lägga ut mattan!

Bild kommer senare!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0