Sommar

Det var länge sedan jag skrev sist, har liksom inte haft tid och ork, eller lust kanske man ska skriva...
Men nu känner jag ett sug efter att få skriva igen.
Tänker inte göra någon resumé heller om vad som hänt det senaste halvåret utan jag börjar om här och nu 😉.

Vi är sommarlediga just nu hela familjen, och vi njuter på hemmaplan här i Varberg mesta delen av tiden det här året. Jag och Stefan bodde två nätter i Malmö tidigare i veckan och förra veckan bodde vi två nätter i Borås hela familjen tillsammans med mamma och pappa. Så underbart att bara njuta och umgås hela dagarna tillsammans med de personer man älskar mest.

Just nu är det riktig sommarvärme som gäller, den har annars lyst med sin frånvaro de senaste veckorna.
Idag sov vi länge hela familjen och åt en sen frukost ute på trädäcket innan vi åkte ner till stan. Passade på att träffa mamma och pappa där som har besök av Ulla och Stig, våra gamla grannar. Alltid lika roligt att träffa dem och få krama om dem, de har en speciell plats i mitt hjärta som liksom inte går att förklara. Det är väl så med vissa människor som alltid har funnits i ens liv, de ska liksom bara vara där.

Efter lite lunch och strosande på torget så åkte vi hem. Jag satte mig på trädäcket med en bok, Ismone landade i soffan med sin IPad och Elis och Stefan låg på en filt ute på lekplatsen och läste böcker.

Nu i kväll har vi varit iväg och tagit ett kvällsdopp. Hur härligt som helst! Nu ska jag gå och duscha av mig allt salt och sen är det dags för kvällsmat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0