Jag är tillbaka!

Juni, juli, augusti och snart september har passerat och jag har inte ägnat en tanke på bloggen. Har haft fullt upp att ägna mig åt det verkliga livet - det utanför bloggvärlden! 
Har sista tiden känt att jag saknat att skriva, men även saknat tiden för att skriva, men nu är jag redo!
Vad som hänt i sommar kommer jag kanske skriva om senare lite då och då, nu börjar jag liksom om från idag!

Idag har Ismone och Stefan åkt till Göteborg och Liseberg tillsammans med Ismones bästa kompis och hennes pappa. Har fått rapporter om att både Flumride och Balder är avklarade...

Medans de åkte iväg och roade sig så passade jag på att hyra in mamma och pappa... Mamma passade Elis medan jag och pappa gjorde ett gemensamt röj i trädgården - ett välbehövligt sådant inför den kommande hösten och vintern. Ännu är det inte klart men har åtminstone kommit en bit på väg. Nu är det mest ogräsrensning  i rabatter och i stensättningen och en tur till dumpen med en massa skit som står kvar på listan. Oxå är det förrådet... Det är oxå fyllt med massa bråte som bör hamna på dumpen, eller någon annanstans!
Slänga tycker jag om, så det kan nog gå undan där inne bara jag får lite tid där ute!

Nu ska jag börja njuta av lördagskvällen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0