Bad och handla...

Idag fick Ismone följa med Elis och bada på habiliteringen. Kul tyckte båda två! Tycker det är viktigt att Ismone får veta vad vi gör med Elis när vi är iväg med honom på habiliteringen.

Efter badet åkte vi med mamma och pappa till GeKås, Elis önskemål just nu när vi ska åka iväg någonstans är just nu att handla. Och det behövdes handla lite från det Gula Huset.

Kanske inte det smartaste draget av oss att åka nu när det är höstlov, tror jag själv får köra dit snart igen.

Fick handlat lite åtminstone, några julklappar till paketkalendrarna och några saker till Elis, har inte bestämt om det ska bli födelsedagspresenter eller julklappar. Mamma och pappa fick oxå handlat lite till både Elis och Ismone.
Så nu kan jag stryka lite saker på Elis önskelista.
Ismone har fått lite idéer och kan nog snart börja skriva på sin.

På tal om jul och julklappar så gjorde Elis en för i år första kontakt med en tomte, en stor mekanisk... 
Efter det mötet är jag osäker på om han tänker släppa in någon tomte till jul. Men det är ju några dagar kvar...

Det är ganska kul att kolla in folket som handlar på GeKås, riktigt roande faktiskt! 
Så mycket skit som hamnar i kundvagnarna.
Vissa saker är riktiga fynd, men det finns oxå mycket skit.
Vinteroverallerna som jag tittade på idag till Ismone hade jag inte velat ha om jag så sluppit att betala för dem.

Mysig tur i alla fall som avslutades med - just det korv med bröd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0