Höstplantering och kyrkobesök

Är mosig i hjärnan, mycket som händer och många tankar som far runt.
Svårt att sortera och därför blir det mest mos av det hela.
 
Idag startade vi i alla fall förmiddagen med ett besök i Sollyckanskyrka.
Familjegudtjänst stod på programmet.
Idag var det inget speciellt Ismone skulle göra där utan vi gick dit för att vi helt enkelt bara kände för det.
Vi trivs oerhört bra där borta. Härlig stämning och fantastiska människor, människor som ser och berör.
 
Efter gustjänsten så stannade vi kvar på kyrkkaffet.
Ismone pysslade en lejonmask (under gustjänsten berättades det om Daniel i lejongropen).
Fick sällskap vid vårt bord av en trevlig kvinna.
Ett fantastiskt samtal blev det och jag hoppas att vi möts igen.
 
Hemma blev det rester till lunch.
 
Sen for Stefan till Loppisen i Tvååker.
När han kom hem så åkte jag till Blomsterlandet och fick köpt lite nya växter.
Stefan planterade i utekrukorna och jag tog hand om innekrukorna.
 
Nu luktar det korvgryta från köket så jag tror att jag drar dit!
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Va fint det blev!

2012-10-07 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0